Dagens: Utmattning

Sitter och ser på AFV tillsammans med Chille. Vi har nyss ätit middag (värmde lasagne) och sen åt jag lite kräm och han B&J som jag smakade av. Nu sitter jag är, alldeles slut i hela kroppen och i hjärnan. Funderar på att ta en lite tupplur men kanske är lite sent för det nu eller? Har hur som have gjort klart två uppgifter till skolan. Den ena var om sociala problem och den andra var frågot om hur APU:n varit. Glömde säga att vi fick en ny uppgift av våran störda psykologilärare (som förövrig stank apa idag). Kul att den ska vara inne sista veckan i skolan. Har i alla fall tänkt göra färdigt den så att jag kan fokusera på svenskan och gympaprovet nästa vecka. Inte alls kul med tanke på vad dem som har kollat igenom gympaprovet säger: Att det är skitmycket. Jag får typ ett sammanbrott snart känner jag.

Ska berätta lit eom massagen som vi hade i morse på AM-lektionen. Vi fick turas om och knåda. Vi hade bara massage på ryggen och den hette Traditionell svensk massage tror jag. Var vädligt skönt i alla fall och jag hoppas att jag gjorde rätt.

Blir att jobba torsdag och fredag. Känns bra och jag längtar nästan :)

VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback