Dags att dra

Om tjugo minuter ska jag cykla iväg till Ing. 3 området där "Vargtass" ligger. Vill bara få det bort gjort så att jag får åka hem och göra pannkaka ;D Är sjukt sugen på det nu. Har suttit och sytt en massa kläder nu i alla fall (minskat bh-band, ordnat mina hemmasydda leggings som blev sisådär men användbara, sytt fast hällorna på ett par jeans, sytt in en tröja så att den går att ha som tunika bättre samt snittat lite längst ner på mina chinos så att dem ska gå att vika upp längre). Känner mig mycket duktig. Lovar att kissan ska få ungar snart. Tuttarna har vuxit och magen har också blivit större tycker jag. Hon har varit superkelig hela dagen och sprungit efter mig och skrikit då jag slutat klappa henne <3


VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback