Datorernas revansch

Sitter uppe på övervåningen och lyssnar på kissans galna jamande. Chille tog sin dator till Gunnarsbyn och så klart är det som vanligt en massa strul med min så internet funkar fortfarande inte (har inte gjort det på några månader). Hur jäåkla irriterande som helst, trots att vi har kommit ett steg närmare lösningen. Håller er uppdaterade om min spännande datakamp. Så istället har jag sen jag kom hem spelat lite The sims 2, vilket var hur länge sen som helst. Ska gå ner sen och lyssna på lite musik också. Men på grund av underbart väder så ska jag ta ut mina pluggrejer och läsa till idrottsprovet.

Har då som sagt jobbat idag, sju till två. Var skönt ute så vi tog en lång promenad. Måste bara säga att efter promenaden och cykelturerna igår så var min tygg typ helt paj och träniongsvärken dunkade i KNÄNA! Nu är jag i alla fall äntligen helt ledig för första gången på en vecka prick. Blir att åka till pappa i morgon :)  Ikväll blir det Så ska det låta och B&J (nöter på samma fortfarande).

I brist på bilder så får min mosters sötkatt pryda bloggen :)


VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback