Förbanna alla psykologilärare

Är sjukt förbannad just nu. Kan knappt beskriva i ord hur jävla sur jag är. Som alla vet så har jag pluggat hur mycket som helst på dagens psykologiprov och kände att jag nog skulle kunna få ett g i alla fall. Bara för att uppdatera så var förra provet helt stört. Provet i sig var inte svårt men sättet våran läarre formulerar allt på går inte att beskriva. Han måste ha fått streck minus minus minus i svenska som barn. Om han alls mvarit ett barn. han kom nog som utomjording. Hur som haver så var dagens prov precis likadant och då man frågar vad han menar med frågan, om han liksom kan omformulera den bara så läser han om frågan rakt av från pappret. Jävla loser. Eftersom att ingen fattade ett piss så var allt åt helvete och jag är så arg så arg. Är så arg att jag ska äta massa B&J ikväll. Fuckface gubbe.



VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback