Hej tjo och klackarna i taket!

Tänk om man hade så skoj just nu. I verkligeheten sitter man nyduachad i pyjamas och ska gå och lägga mig på cirka en timma. Inte alls mycket till planer, men jag måste sova för att orka upp till jobbet i morgon. I morse var det fan tungt atts tiga upp. Jobbar i alla fall bara till två och sen blir det besök på kommunen och sen hem och ta det lugnt tills nästa äventyr kommer upp. Ska nog till pappa på lördag (skulle ju ha farit förra helgen men jobbade då) och Chille ska till Gunnarsbyn och leka med motorsågar så det blir en ensamhelg igen :) Skönt det också emellanåt. Har pluggat lite grand på idorttprovet idag också, och så ska jag plugga hela helgen. Måste berätta om vad gott vi åt idag: polarkaka med skagenröra på först och sen köttfärspaj och till efterrätt persikohalvor och glass :D Gud så gott det var. Har typ träningsvärk i mina skinkor känner jag. Painful.

Så här fint kan det vara då jag cyklar från/till jobbet, dock gör inte bilden verkligheten rättvisa


VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback