Hemskheter

Har suttit och tittat på en massa mordserier (Without a trace, CSI) och det var bara hemsktheter. Nu finns det inte så mycket att göra. Vad som är fett sorgligt är att jag missade Så ska det låta! Fick en smärre kris då jag insåg det, hahahaha. Kanske inte så illa men det var irriterande helt klart. Tänkte att jag tar en liten väska till pappa i morgon, ska ju bara sova en natt men såklart så ska jag släpa grejer åt alla andra så den är redan proppfull trots att jag själv har typett par trollor och ett linne där i. Rättvist? I don't think so. Ska väl ta och sminka av mig och lite sånt nu. Är i ärlighetens namn ganska slut. Känner att det inte skulle sitta helt fel att sova (vilket är kul, eftersom att dem dagarna jag har jobbat har jag inte kunnat somna). Får se hur det blir, är då inget vettigt på TV. Tänker inte plugga mer på idrottsprovet idag än vad jag redan har gjort. Boken följer med till Luleå så den får sig en finfin resa. Yes.

VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback