Ni stinker!

Har tänkt på en sak. I måndags då jag satt och väntade på bussen till tandläkaren så hände det allra märkligaste. en yngling stod i busskuren och såg allmänt skabbig ut med ful frilla och stank! Alltså, verkligen så att luften bar hans doft till mina näsborrar och serverade dem på ett fat. Jag satt då och åt mina Hobnobs och led på stanken. Igår då vi hade psykologiprov så stan som sagt min lärare fett mycket också. Jag verkligen omger mig av stinkande människor. Why?!?!?!

Har suttit och haft ännu en TV-kväll tillsammans med Chille och Marri. Chille ville ha godis, vilket är taskigt eftersom att jag bara försöker att hålla mig mtill helger och jag denna gången gav vika totalt. Dock har jag en ursäkt att jag inte åt såååå himla mycket i helgen som jag hade velat. Annars hade jag lätt stillat mitt sug. Plus att jag inte har ätit lösgodis på hundra månader heller. Så jag klarar mig. Ska ju cykla sammanlagt en dryg timma ni morgon.

Sitter här i sängen och ska sova, upp sju i morgon, och har fått assistera förste kliare åt syster. Hon ville att jag skulle klia hål på henne och jag sa strängt ifrån och gav ett par raffs för tillfredsställelse.

Ååhhh! Glömde berätta då jag skulle sova igår kväll. Var på g att lägga mig på magen nu är det så att jag har ett jävla födelsemärke mitt i ögonbrynet (jag lovar, det pajar hela strukturen) och jag lyckades så klart att klösa upp hel ajävla födelsemärket i min vändning. Det vart typ stockholms blodbad och jag var tvungen att plåstra om det med Dollar stores leopardplåster (jaa, jag ger reklam!!!!). I morse då jag tod av plåstret var det totalt blodigt. Det gjorde sjukt ont i alla fall.

Jag och ögonbrynsklöset

VAD TYCKER DU, SÖTNOS?
Postat av: Krister

Har du kille? :P


SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback