Varmkorv boogie

Väntar på lunchen som idag kommer att bestå av varmkorv i bröd. Har inte gjort mycket alls sen sist faktiskt. Slöat framför TV:n. För en gångs skull så har jag faktiskt gjort nåt med håret. Plattade det och satt eupp det i en toffs ;) Toffsen har jag alltid men att jag plattade det var en bragd av mig. Har åter hittat en sjukt snygg klocka som jag fick av pappa då han hade varit på Sicilien. Den är en sån där som man bara särar på och sätter på armen, inget spänne alltså. Hur som haver så funkar den inte men den är så fin att jag har den som armband. Den är ljusrosa med serisa hjärtan med svart ram. Just det! Jag har den på ett foto från någon vecka sen här på bloggen! Den är i alla fallläcker. Nu ska jag plocka fram lite till lunchen jag med och sen ska jag nästan börja röra mig mot bussen :)


VAD TYCKER DU, SÖTNOS?

SÖTNOS, SKRIV VAD DU TYCKER:

VAD HETER DU:
KOM IHÅG MIG!!!

E-POSTADRESS:

URL:

KOMMENTAR:

Trackback